Sunday, May 15, 2011

Sõltlased

Meil juhtus selline asi, et mina hankisin endale "Grey anatoomia" kuus esimest hooaega ja nagu te teate, siis sarjade vaatamine on kohutavalt sõltuvust tekitav. Alar torises alguses, et mis tema siis tegema hakkab, kui mina seda "tobedat" sarja vaatan, aga nüüdseks on ta sama suur fänn nagu mina. Nii me veedamegi oma vabad momendid kirurgide draamasid vaadates ja seetõttu pole me suurt midagi muud teinud, millest kirjutada. Eile alustasime 3. hooaja vaatamist. 
Selle nädala alguses kirjutati mulle sellest hostelist, kus me New Yorgis ööbima pidime, et nad on linna poolt sunnitud sulgema ja kahjuks neil ei ole võimalik meid majutada. Noh, mis seal ikka, hakkasin uut peavarju otsima. Aga polegi nii lihtne taskukohast ja võimalikult hea asukohaga hostelit või hotelli leida, kui minekuni on kaks nädalat! Ma jamasin ikka õige mitu tundi uue öömaja leidmisega.
Soe kevad jääb vist sel aastal tulemata, üpris jahe on ikka ja vihma sajab. Siin peaks vist tegelikult midagi suve moodi juba olema. Noh, hea et lumigi ära sulas!

Eks ma kirjutan uuesti, kui sari on vaadatud ja me millegi muuga ka tegeleme. 

Päikest ja palju rõõmu!

4 comments:

  1. Tere tulemast seriaalisõltlaste sekka! Aga nii professionaalidele nagu mina ja Anne jääte te kõvasti alla :D

    ReplyDelete
  2. Tere Kärt!
    Nii, jõudsin taas järje peale! :)
    Seoses oma lõputööga oli teie tegemiste jälgimisse väike paus sisse tulnud!
    Päris lahe teil seal. Minu viimase aja kaugemad välja sõidud on Helsingi ja Riia...tahaks ka Ameerikasse! :)
    Igaljuhul vingeid elamusi ja ootan juba järgmist postitust!

    Jane

    ReplyDelete
  3. Aga Jane, tule! Meil saaks kindlasti hirmus lõbus olema;)

    Kristi, ma tean, et me oleme algajad...ainult 1 seriaal, millest sõltuda:D

    ReplyDelete
  4. Heh, mina kuulun ka Grey anatoomia sõltlaste hulka:P Iga nädal tõmban kõige uuemaid osasid! Aga nii lahe, et teil kohe NY minek, tahaks ka! Tehke siis kõvasti pilte ja sööge siis ikka hotdoge ka mida tänaval müüakse, õde rääkis, et need pidid väga maitsvad olema:P Tervitustega Tallinnast..:)

    ReplyDelete