Wednesday, August 17, 2011

Lugemissoovitusi

Kuna kojusõitmise aeg aina läheneb, siis saab varsti ka meie blogipidamine läbi. Seega annan natuke lugemissoovitusi neile, kes hirmsasti midagi veel Kanada kohta lugeda tahavad. Või mis mulle endale on silma jäänud.
Kõigepealt veel üks Kanada-teemaline reisiblogi Tiiult, kes ka mingi aeg Torontos oli ja mulle oma arhiivisnokitsemise töö edasi pärandas: 

http://igasegast.blogspot.com/

Ma loodan, et ta ei pahanda, et ma tema blogi siin reklaamin, sest see on tegelikult väga huvitav ja kindlasti lugemist väärt. 
Minu enda uueks lemmikuks on saanud üks keeletoimetuse blogi ja mul on südamest kahju, et ma selle nii hilja avastasin. Nii et keelehuvilised ja -sõbrad - meeldivat lugemist! Eriti meeldis mulle postitus selle kohta, kuidas korrektselt e-kirju vormistada - selle võiks minu arust lausa ringkirjana laiali saata. Nii mõnigi kord on mul vererõhk miljonini tõusnud, kui haritud ja endast lugupidavad inimesed kirjutavad selliseid e-kirju, et häbi on lausa lugeda. Viide on siin: 

http://keeletoimetus.ee/blogi/tere-kertu/

Enamus vanema põlvkonna Kanada eestlasti on teadupärast siia sattunud seoses Teise maailmasõjaga ja nende lood on alati kurvad, huvitavad, vapustavad, teinekord naljakad või uskumatudki. Mõnda aega tagasi ilmus üks järjekordne elulugu, mis kõike seda käsitleb. Selle autoriks ja peategelaseks on Eerik Purje ning kuna raamat ilmus Eestis, on see poodides ja ehk ka juba raamatukogudes saadaval. Ma ise pole seda veel lugenud (kuigi teen seda kindlasti!), aga kuna Eerik teeb kaastööd ka kohalikule ajalehele, siis julgen seda raamatut kindlasti soovitada, sest ta kirjutab väga huvitavalt ja võiks isegi öelda, et humoorikalt. Nii et kel huvi ühe vanema põlvkonna Kanada eestlase eluloo vastu,  laske aga käia! Raamatu pealkiri on "Kuldse ajastu kaksikud" ja see näeb välja niisugune: 

Foto: rahvaraamat.ee

No comments:

Post a Comment