Friday, August 26, 2011

Viimane peatükk

Asjad on pakitud ja varsti suundume lennujaama. 27nda augusti õhtul oleme juba Tallinnas ja loodetavasti saame oma asjad ilusti kätte ning jõuame viimasele Võru bussile.

Viimased päevad möödusid poodides ja head aega jättes. Teisipäeval käisime Marise ja Iisakuga piknikul, kolmapäeva hommikul Maretiga hommikusöögil ning sama päeva õhtul Alari sugulastega Dragon Pearlis. Dragon Pearl on hiina restoran, mis töötab rootsi laua põhimõttel. Aga seal on kordades rohkem huvitavaid toite! Söögivalik pani lausa pea ringi käima ja kõik oli hästi maitsev ka. Huvitav oli vaadata, kuidas tehti taignast “pärli”, mille järgi restoran ka nime on saanud. Üsna väike taignatükk pandi õli sisse ja hakati siis seda seal keerutama. Pallike muudkui paisus ja paisus ja läks seest järjest tühjemaks, lõpuks oli täitsa suur pall. Maitsta sai ka, selline magus ja krõbe oli.

Ka ilmastikuolud on paari viimase päeva jooksil nii mõndagi põnevat pakkunud. Teisipäeval oli meil siin näiteks maavärin. Või nii nad vähemalt räägivad. Epitsenter oli pisut lõuna pool, Washingtoni lähedal. Siin oli ainult natuke võbisenud. Meie olime samal ajal metroos ja seal raputas ilmselt rohkem, kui maa peal. Kolmapäeva õhtuks anti aga tornaadohoiatus. Tornaado ise jäi tulemata, aga see-eest oli korralik äiksetorm. Tuul ja vihm polnud üldse tugevad, aga välgutamine oli võimas! Me istusime poolteist tundi akna peal ja vahtisime. Lõpuks läksime magama ära, äike lustis veel tükk aega.

Ja saidki meie 166 päeva Kanadas otsa. Suur-suur-suur tänu kõigile kohalikele, kes meid siin nii soojalt vastu võtsid ja meie olemise huvitavaks tegid! Meil on hea meel, et me teid kõiki kohtasime!

Ja ometi ootame pikisilmi kojujõudmist!

Ning kui teile (nii Eestis kui mujal maailmas) meeldis meie blogi lugeda ja oleksite huvitatud veel põnevatest seiklustest, siis pakkuge aga uued sihtkohad välja ning toetage perekond Metsapoole “maailmavallutamist”. Annetada saab otse minu pangakontole: a/a 1104844679.

Hehee, kodus näeme!

Kärt ja Alar

1 comment:

1. Oli tore teiega koos olla, Metsapoole-rahvas. Näeme Eestis! Või siis mõnes muus huvitavas ilmanurgas ;) Head koduteed ja ärge Irene`i kätte jääge!