Saturday, March 19, 2011

Korras nagu Norras

Hei-hoo!

Meil on jälle häid uudiseid: esmaspäevast algab meie proovinädal ühes koristusfirmas, kui jätame endast hea mulje, saame tööle. Ja homme, pühapäeval kolime oma uude kodusse. See on üks tuba ühest (ma arvan) 10-korruselisest majast, meie korterikaaslasteks saavad olema 25-aastane neiu ja 2 paksu kassi. See kortermaja on lausa hotelli moodi! Esimesel korrusel on jõusaal ja bassein ja SAUN! Katusel saab jalutamas ja vaadet linnale nautimas käia. Me saame seal elada 2 kuud, mai lõpuni, siis tuleb meil midagi uut vaadata. Üür on piirkonna ja maja kohta ülisoodne. Tegelikult on selle korteri nii soodsalt saamise taga pikem lugu, mis on seotud meie võimaliku tulevase tööandjaga, aga las see praegu olla. Ütleme nii, et meil on lihtsalt roppu moodi vedanud :)

Eile saime käpa valgeks ka ühistranspordis, kuigi ausalt öeldes tekkis mul hoopis miljon küsimust. Ostsime kümnese piletikomplekti, sest alles järgmisel kuul on meil mõtekas kuupilet osta. See piletikomplekt koosneb 10-st kilega/plastikuga ühendatud väikse mündi moodi asjast. Kui me siis bussi astusime ja küsisime, mis me nendega tegema peame, siis bussijuht palus need (kummalgi üks) ühte kastikesse panna. Mingit paberpiletit me vastu ei saanud. Ja nii me siis sõitsime oma peatusse ja mõtlesime, et mis siis saab, kui kontroll tuleb. Väga kummaline süsteem. Nii palju kui ma bussis asja jälgida sain, siis inimesed tulevad bussi esiuksest, näitavad oma pileteid (enamusel oli mingi paberist asi käes), mida bussijuht kontrollib ja siis leiavad endale koha. Väljumine toimub tagumistest ustest. Kahjuks ma ei näinud, kas mõni tagumisest uksest ka sisse tuleb.

Täna läheme kesklinna lillenäitusele ja CN torni, samuti näeme Ontario järve, mille keskelt jookseb Kanada-USA piir. Põnev :) Siis saab ilmselt esimesi korralike pilte ka. Kahjuks ma ei oska öelda, kas uues kohas netti on, nii et ei julge lubada, millal me jälle kirjutada saame.

Mõned pildid ka siia:
Üks miljonist oravast. Ausalt öeldes on neid väga raske tabada, sest nad liiguvad kiiresti!


Praegu elame veel sellel tänaval. Nagu näha, oli prügipäev:P

Kuigi ilm on juba väga kevadine, siis ujuma veel ei saa. Vähemalt mitte basseini.

Päikest!
Kärt ja Alar

5 comments:

  1. armas orav.
    teie praegune kodu tänav meenutab mulle mu usa tänavat, ainult, et mul olid natuke suuremad/uhkemad eramud :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Oravaid on seal mandril tõsielt palju..
    Subdivisioni(elamurajooni) pilt on kodune:D:D
    tööpäev USAs tuleb meelde.:D

    ReplyDelete
  4. mina vaatan, et elu on teil kanadamaal täitsa kena! :) rõõmud näha! jaksu!

    ReplyDelete
  5. :D mind ajab ikka endiselt jube segadusse, kui liina 'aku' nime alt kirjutab:P

    ja nii tore, et teil nii tore on!:)

    ReplyDelete